Merhaba arkadaşlar Gb whatsapp'ı bu makalemizde derinlemesine özelliklerini hangi ayar neye yarar ondan bahsedeceğim. Öncelikle dah...

Gb Whatsapp Özellikleri ve Kullanımı

04:53 farukkyldzx 67 Comments


Merhaba arkadaşlar Gb whatsapp'ı bu makalemizde derinlemesine özelliklerini hangi ayar neye yarar ondan bahsedeceğim. Öncelikle daha indirmeyen arkadaşlar var ise bunları okumadan indirmesini önermem gerçekten çok ayarı var ve hepsini kurcalayarak bulmak biraz sıkıntı oluyor.

Whatsapp'ta kim gizli gizli dolaşıp milletin ilgisini çekmek istemez ki? Ben kendi adıma konuşmak olursam sosyal medya hesapların böyle farklı özellikli olanlarını kullanmayı daha çok seviyorum. Sosyal medyanın ilk orjinalini indirip kurcaladıktan sonra hemen hilelerini,bi nevi hack olaylarını araştırırım.Sizde benim gibi düşünüyorsanız sitemiz tam size göre.

Gb whatsapp'ın en büyük özelliklerinden birkaçını sıralayalım.
  • Çevrimiçi olduğun halde çevrimiçi gözükmeden doya doya whatsapp'ta takılmak.
  • İkinci whatsapp olarak kullanabilirsiniz.( Orjinelini kaldırmadan 1 telefonda 2 whatsapp)
  • Yeni version ile hikaye modu'da eklenmiştir.(Bana göre gerek yoktu).
  • İstediğiniz yeri istediğiniz renkte ve boyutta ayarlama.
  • Whatsapp grup sayacı. (Kim ne kadar konuşmuş olduğunu gösterir.)
  • Beğendiğiniz tema indirebilirsiniz veya kendinize özgün tema yapabilirsiniz.
  • Telefonunuzun menüsünde bulunan whatsapp ico'nunu değiştirebilirsiniz.
  • Her zaman çevrimiçi modu ile 7/24 çevrimiçi kalabilirsiniz.
  • Whatapp'ta profiline kimlek baktığına bakabilirsiniz.

Bu whatsapp'ta adeta bir hayalet gibi gezebilir istediğiniz özellikleri katabilirsiniz. Bazı arkadaşlar banlanma durumundan bahsetmiş. Ben 2 yıla yakın kullanıyorum. Her hangi bir küçük dahi olsa bir sorun yaşamadım.

Banlanma durumu gibi bir sorun yoktur. Version Anti-ban içerir.


 

Uygulamayı kurduktan sonra ilk resimdeki gibi mesajlar kısmı gelecektir. Sağ alltaki "+" işaretine tıkladıktan sonra yukarıdan aşşapı sırasıyla 1. Gb whatsapp ayalarına gider. 2. Tema seçimi veya tema yapmamızı sağlar. 3. ise Open Log'u açar. Detaylı şekilde anlatacağım.

3. fotorafta sol tarafta kamera simgesi hikaye paylaşmak için resim çekmemizi sağlar. 2.fotorafta görüldüğü gibidir. STATUS kısmı ise hikayelerimizi ve diğer hikaye paylaşanların hikayelerini izleyebilceğimiz alandır.
Ne yani whatsapp'adamı hikeye geldi demeyin. Evet geldi. Tabii whatsapp kendi getirmediğini unutmamak gerek. Zaten getirdiği taktirde ciddiliyetini bozmuş demektir benim için. Sadece benim fikrim değil çoğu kullanıcı böyle düşünceğinden eminim.

Gizlilik Ayarları



Gizlilik ayarları'na ulaşabilmek için sol üstte 3 noktaya tıklayıp Privacy'e tıklıyoruz.
Sırayla neye yaradıklarını yazıyorum.


Hide Online Status
Çevrimiçi olduğun halde çevrimdışı gibi gösterir.
Blue Ticks
Mavi tikleri kapatmak.
Second Tick
İletildi tikini kapatmak.
Writing Status
Yazıyor.. mesajını kapatmak.
Recording
Ses kaydediyor mesajnı kapatmak.
Blue Microphone
Dinlendi mesajnı kapatmak


Gb Whatsapp Ayarları
     



Gb Whatsapp ayarlarına girdiğimizde hangi ayarlardan hangilerini yapabiliriz biraz bundan bahsediceğim

Updates >Güncellemeri Kontrol Edebilirsiniz.
Dowland Themas >Tema indirebilirsiniz.
Conversation Screen >Konuşma Ekranındaki renkleri boyutları vb. ayarları değiştir.
Main/Cheats Screen > Konuşma ekranındaki ayarlar
Popup Notification > Açılır pencere ayarları
Witgets > Bazı araç ayarları
Media Sharing > Medya paylaşma ayarları
Aynı anda 90 tane fotoraf yollanabilir.

Benim en sevdiğim özelliklerden birtanesi. Open Lock
Open Lock'a tıkladığınızda kim ne zaman whatsapp'a girmiş çıkmış.
Kim ne zaman profil fotorafinı değiştirmiş.
Kim ne zaman durumunu ne yapmış'a dair tüm bilgileri bulabilirsiniz.

Özellikleri say say bitmez. Anlamadığınız ayarlar için yorum bırakabilirsiniz.
Telefonunuzun güvenlik kısmından bilinmeyen kaynaklara izin verin.
Link'e Tıkladıktan sonra 5sn bekledikten sonra skip'e tıklayın.


67 yorum:

  1. Eski sureme donmek istiyorum onun icin ayarlardan birsey yapiyorduk unuttum yardimci olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. Bildiğim kadarıyla eski sürüm yüklenmiyor. Bilen arkadaşlar yorumlarda yardımcı olabilirler.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar..GB WhatsApp kullanıyorum.Logo üzerinde gelen mesaj sayısı çıkmıyor.bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Gb watsapta hikaye paylasiyom hiç kimse görmüyo yardımcı olabilecek varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikanen herkese kapalı olabilir. Hikaye ayarlarını kontrol edebilirsin.

      Sil
  5. Ben ikinci whatsapp olarak kullanıyoruz. Sohbet yedeğini yerel olarak kaydediyor. ama google'a yapmıyor sanırım. sohbet yedeğini google'a nasıl yükleyebiliriz. bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sohbet yedeklerini google sunucularında tuttuğu için ve google play'le herhangi bir bağlantası olmadığı için tutmuyor diye biliyorum. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Open lock ta birşey görünmüyor

    YanıtlaSil
  8. Open logta yalniz beyaz ekran çıkıyor.Yardımcı olabilrmisiniz.

    YanıtlaSil
  9. Bir arkadaşım çevrimiçi olduğunda bir bildirim müziği çalıyor bunu nasıl kapatabilirim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  10. 2.numaramızı nereden ekleyeceğiz bulamadım, yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  11. 7/24 aktif olmayı nasıl yapıcam yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gb ayarları>Diğer modlar> Her zaman çevrimiçine tik koyup yeniden başlatabilirsiniz.

      Sil
  12. Fabrika ayarlarindan sonra yedekleme.yuklenmiyor.sd kartta yedek.yok yazıyor aslında var aldım yedek ve dosyayı goruyorum.cok önemli geri yükleme yapmak.lazim.

    YanıtlaSil
  13. antiban nasil yapa bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anti-ban mevcuttur. Ben 2 yılı geçik kullanıyorum luana kadar ban yemedim

      Sil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. enable anti-revoke ne deemek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anti revoke mesaj silme özelliği eğer aktif ederseniz size attıkları mesajı silemezler

      Sil
    2. Anti revoke mesaj silme özelliği eğer aktif ederseniz size attıkları mesajı silemezler

      Sil
  16. Son görülme görülmüyor kimsenin

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Screenshotlar gozukuyormh

    YanıtlaSil
  19. Grupta mesela bir kişi 10 tane mesaja tıyo adıyla beraber tek tek atmış gibi gözüküyor gözümü yoruyor nasıl normal yapabiliriö

    YanıtlaSil
  20. Çevrimiçi olduğun halde çevrimiçi gözükmeden doya doya whatsapp'ta takılmak. Bu ayar nasıl yapılıoyor bulamadım kafayı yedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağdan üç noktayı tıkla gizliliği seç son görülmeyi gizleye tıkla tamamdır

      Sil
  21. GB whatsapp ı yanlışlıkla sildim yeniden kurdum ama önceki mesajlarımı nasıl geri getirebilirim

    YanıtlaSil
  22. yedeklenmiş sohbeti nasıl geri yükleyceğiz? normal whatsapptaki sohbetleri yedekleyip oraya atamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende bulduysanız benimlede paylaşabilirmisiniz

      Sil
  23. Sobetler nasıl yedekleniyor drive a olmuyor çok önemli mesajalrimvar

    YanıtlaSil
  24. Biri çevrimiçi olduğu zaman bildirim nasıl gelir onu yapamadım Opel logo tıkladığın zaman kayıt bir beyaz sayfa çıkıyor bana bir bildirim gelmiyor yani daha sonra çevrimiçi oldukları zaman

    YanıtlaSil
  25. şimdi burda sadece kişiye özel son görülme kapama gibi bi özellik varmı?

    YanıtlaSil
  26. 4-5 aydır gb wp kullanıyorum ama yaklaşık 12 saattir ne mesajlarım geliyo ne gidiyo ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  27. Ya burda temayı değiştirdiysek nasıl eski haline getirebiliriz

    YanıtlaSil
  28. Gizlediğim sohbete nerden ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  29. Ya ben kişiye özel kilidi arkadaşımın sohbetine koydum şifreyi giriyorum ama yanlış diyor kilidi nasıl etkisiz hale getirebilirim yardımcı olur musunuz? Lütfen!!!

    YanıtlaSil
  30. son görülmeyi sabitlemeyi yapamadım
    3 aydır whatsappplus kullanıyorum. son sürümü yüklü. güncellemeleri yapıyorum. lütfen tarif eder misiniz. son görülmeyi gizle dediğimde son görülmeyi gizliyor. saati sabitlemiyor. Bir el atsrsanız lütfen..

    YanıtlaSil
  31. Iki tane son gorulme msji ggeliyor

    YanıtlaSil
  32. Iki tane son gorulme msji geliyor nasil.bjrinj kapatabilirim

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Kım benım profılıme baktı nasıl gore bılırım?

    YanıtlaSil
  35. Kişiler ekranındaki + işaretini nasıl gizlerim

    YanıtlaSil
  36. Yazıyor kişilerime göster diyorum ama yine de gözükmüyor bunu nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  37. Bi fotograf attigim zaman galerime kaydediyor nasil iptal edebilirim

    YanıtlaSil
  38. Galerime kaydetmesin istiyorum

    YanıtlaSil
  39. Kim profilime bakmış nasıl öğrenilir acaba bilen var mı

    YanıtlaSil
  40. Profiline kimleg baktigini nerden yapiyoruz bilen var mi

    YanıtlaSil
  41. Profilime kimler bakyigini nerden yapabiliyoruz

    YanıtlaSil
  42. Merhaba,WhatsApp'ta Tema seçdim Amma Bildirim Simgesinde(WhatsApp Sumgesi Daha Dogrusu)Gostermiyor Kaç Bildirim Geldigini

    YanıtlaSil
  43. Disable Messages counter ne demek?

    YanıtlaSil
  44. Gb WhatsApp kullandım belli bi süre ama uygulamayı sildikten sonra eski WhatsApp a döndükten sonra numaralar silindi bakabilirim yardımcı olur musunuz ??

    YanıtlaSil
  45. Kişiler ekranı aktif ediliyordu şimdi yapılmıyor bilen varmı

    YanıtlaSil
  46. Profilime bakanları nasıl görebilirim bilen yok mu

    YanıtlaSil

  47. Merhaba yeni aldığım çift hatlı telefonum da whatsapp hesabım var diğerine de whatsapp hesabı açmak istiyorum nasıl açarım?

    YanıtlaSil
  48. Uygulama üzerinde mesaj sayaci gozukmuyor kilit ekranindada gelen bildirimler kendi kendine siliniyor nasıl düzelticem

    YanıtlaSil
  49. Mesajlarimi nasil yedekleyebilirim eski whatsappa donmek istiyorm ama mesajlar geri gelmiyor. Bilen warsa yardimci olabilir mi ? Lutfen

    YanıtlaSil
  50. karşı taraf sohbet penceresini sildiğinde bildirim geliyormuş. arkadaşım söylemişti bu doğru mu?doğruysa ayarını nasıl yapıyoruz?

    YanıtlaSil
  51. Site Allaha emanet edilmiş arkadaşlar, aylardır sorulara cevap yazan yok. Boşuna zaman harcamayın.

    YanıtlaSil
  52. Privacy'e
    Hide online
    Bende bu ikisi yok nasıl yapabilirim benim çevrimiçi olduğumu insanların anlamaması lazın

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil